شهید نبــی الله سیــه چـهره اطربی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید نبــی الله سیــه چـهره اطربی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید نبــی الله سیــه چـهره اطربی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام نبی الله سیه چهره اطربی از شهدای دانش آموز شهرستان نکا می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : مهدی
تاریخ تولد : 1345/04/01
تاریخ شهادت : 1360/09/25
محل تولد : نکا
گلزار شهدای اطرب نکا
نحوه شهادت : اصابت تیر و ترکش
محل شهادت : گیلان غرب-
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

فرازهایی از وصیتنامه شهید نبی الله سیه چهره اطربی

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ب.ظ

وقتیکه مرگ سرنوشتی محتوم است پس چه نیکوست که در راه حقانیت اسلام شهید گردم و این معنا از سرور شهیدانحسین بن علی ع است.اری حال که ما باید بمیریم پس چه خوب است زمانیکه اسلام در خطر کفار است مرگ را انتخاب کنیم تا خون ما درخت پر قدرت اسلام را قدرتمندتر بکند تا هیچ ابر قدرتی نتواند لطمه ای به اسلام وارد کند اری من شهادت را انتخاب میکنم البته اگر لیاقتش را داشته باشم چون این لیاقت نصیب هرکسی نمیشود بالاترین درجات الهی بعد از چهارده معصوم متعلق به شهداست تا جایی که پیامبران به شهدا غبطه میخورند. ان شهیدی که در روز جزا خداوند شفاعت او را برای افراد خانواده و نزدیکانش قبول میکند پس چه کسی میخواهد از این برکات بگذرد .

خدایا به من زیستن عطا کن که در لحظه مرگ بر بی ثمری لحظه ای که بر من گذشت حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی سوگوار نباشم بگذار تا ان را من خودم انتخاب کنم اما انچنان که خود دوست میداری اگر از این شیرینتر لیاقت شهادت را داشتم و توانستم به درجه شهادت نائل شوم بر من گریه نکنید چون باید خوشحال باشید که فرزندی را در راه پایداری اسلام هدیه کرده اید پدر و مادرم روی سخنم با شماست شمایی که از ابتدای کودکی اسلام را شناختید و میدانید که امام حسین ع در کربلا برای چه شهید گردیده است و میدانیم که مولایم علی ع را چرا در محراب مسجد شهید کرده اند و همه ی امامان را شهید کرده اند و خون پاک این شهدا بود که اسلام را دست به دست به ما تحویل دادند حال باید ما با خون خود اسلام را به نسل بعد تحویل دهیم  مگر خون ما رنگینتر از خون شهدای کربلاست؟؟ مگر خون ما رنگینتر از خون هزاران شهید انقلاب است؟؟ نه هرگز... پدر و مادرم مگر ان شهیدان پدر و مادر نداشتند؟ مگر زن و فرزند نداشتند؟ پس هرکس بگوید من پدر و مادر و زن و فرزند دارم نمیتوانم بجنگم ؟ این اسلام را چه کسی یاری کند؟

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 

۹۵/۰۶/۰۳ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی